deOana Mosoiu februarie 1, 2009

Un nou concept de training

Noi, ca şi companie, ne preocupăm constant de clienţii nostri, care sunt la rândul lor alte companii. Ne preocupăm de munca lor – ajutându-i în business development -, de activitatile lor – fie ele juridice, contabile -, de oamenii lor – prin administrare de resurse umane, formare şi evaluare.

În multe traininguri realizate la client abordez probleme de managementul echipelor, motivarea personalului, conducere, conflict, comunicare organizaţională. De curând m-am întrebat dacă managerii cu care lucrez şi pe care îi formez au, de fapt, interlocutor la capatul celălalt de relaţie. Cine le sunt angajaţii? Sunt aceştia pregătiţi să beneficieze de formarea managerilor lor? Probabil că toţi actorii implicaţi în aceste situaţii necesită un tip de formare, de pregatire pentru a beneficia din plin de informaţii, abilităţi şi atitudini noi.

Citește articolul

Noi, ca şi companie, ne preocupăm constant de clienţii nostri, care sunt la rândul lor alte companii. Ne preocupăm de munca lor – ajutându-i în business development -, de activitatile lor – fie ele juridice, contabile -, de oamenii lor – prin administrare de resurse umane, formare şi evaluare.

În multe traininguri realizate la client abordez probleme de managementul echipelor, motivarea personalului, conducere, conflict, comunicare organizaţională. De curând m-am întrebat dacă managerii cu care lucrez şi pe care îi formez au, de fapt, interlocutor la capatul celălalt de relaţie. Cine le sunt angajaţii? Sunt aceştia pregătiţi să beneficieze de formarea managerilor lor? Probabil că toţi actorii implicaţi în aceste situaţii necesită un tip de formare, de pregatire pentru a beneficia din plin de informaţii, abilităţi şi atitudini noi.

Noi, ca şi companie, ne preocupăm constant de clienţii nostri, care sunt la rândul lor alte companii. Ne preocupăm de munca lor – ajutându-i în business development -, de activitatile lor – fie ele juridice, contabile -, de oamenii lor – prin administrare de resurse umane, formare şi evaluare.

În multe traininguri realizate la client abordez probleme de managementul echipelor, motivarea personalului, conducere, conflict, comunicare organizaţională. De curând m-am întrebat dacă managerii cu care lucrez şi pe care îi formez au, de fapt, interlocutor la capatul celălalt de relaţie. Cine le sunt angajaţii? Sunt aceştia pregătiţi să beneficieze de formarea managerilor lor? Probabil că toţi actorii implicaţi în aceste situaţii necesită un tip de formare, de pregatire pentru a beneficia din plin de informaţii, abilităţi şi atitudini noi.

De aceea ne-am dus şi la celălalt capăt de relaţie, la angajat. Fie că e deja în companie, fie că e pe drum, aşteptând să fie angajat. Am gandit un program de formare complet, o serie de module sub titlul Employability Skills – Abilitati de angajare dedicate formării unei culturi a muncii şi mai ales unei competenţe complexe, privind modul în care oamenii privesc angajarea, se pregatesc pentru ea şi, mai ales, beneficiaza din plin de oportunitatea angajării – creştere personală şi profesională, progres în carieră, un mediu de muncă plăcut, stimulativ, incurajând iniţiativa, creativitatea, originalitatea şi exprimarea personală a individualităţii fiecăruia.

Modulele surprind aspectele cu care se confruntă un angajat, de la momentul căutării unui loc de muncă, până la momentele de evaluare şi progres în carieră sau de părăsire şi căutare a unui nou loc de muncă.

  • Există un focus central pe dezvoltarea personală a participanţilor, conştientizarea nevoilor şi aşteptărilor faţă de locul de muncă, pe managementul carierei şi responsabilizarea faţă de viaţa profesională ca aspect al reuşitei personale
  • Are drept finalitate dezvoltarea capacităţii de performing/performare a angajaţilor tineri, creşterea ethosului profesional al acestora şi dezvoltarea unei autentice culturi a muncii orientate spre relaţii de tip win-win între angajaţi şi angajatori

Va invit astfel ca între 6 şi 7 martie să participaţi la un modul mixt Employability Skills ce imbina teme din cele 4 module:

  1. În căutarea unui loc de muncă (2 zile)
  2. Angajat, muncesc! (dimensiunea reglementativă şi normativă) (2 zile)
  3. Locul de muncă – a doua casă (dimensiunea socio-afectivă) (3 zile)
  4. Spre alte oportunităţi (2 zile)

Cele 2 zile de training sunt centrate pe teme precum:

  • Comunicare interpersonală, socială şi profesională
  • Modalităţi de identificare a potenţialilor angajatori şi a locurilor de muncă disponibile
  • Candidatura sau pregătirea pentru succes
  • Prezentare personală – obiective personale şi profesionale; CV-ul şi motivation letter
  • Prezentare publică – interviul de angajare
  • Ce urmează – contractul, formările, obţinerea de performanţe, evaluarea şi aprecierea
  • Păstrarea postului; progresul în carieră
  • Climatul organizaţional – provocări şi oportunităţi

Trainingul Employability Skills este cheia în care puteţi aborda o nouă gamă în relaţia angajat – angajator.