Resurse umane

Suport și asistență prin servicii adaptate nevoilor clienților pe baza unei bune înțelegeri a metabolismului fiecărei companii.

Resursa umană este cea mai valoroasă resursă a oricărui domeniu de activitate.

Cheia succesului pentru orice organizație o reprezintă angajații care nu doar dețin aptitudinile necesare pentru a ocupa o anumită poziție, ci se și aliniază cu valorile organizației, înțelegând pe deplin și adoptând cultura acesteia.

Ascent Group oferă clienților suportul necesar pentru a găsi cei mai buni candidați prin servicii care eficientizează procesul de selecție și recrutare și susțin procesul de formare și dezvoltare al acestora prin cursuri de cea mai înaltă calitate.

Mai mult decât atât, țelul nostru este să adaptăm serviciile conform specificului fiecărei companii, oferind asistență și suport, fie că vorbim de administrare de personal și salarizare, probleme de legislația muncii, outplacement, restructurări sau medieri de conflicte de muncă.

Selecţie şi recrutare de personal

Găsirea celor mai buni candidați reprezintă cel mai adesea cheia succesului pentru organizații. Ascent Group oferă servicii de selecție și recrutare de personal pornind de la o foarte bună înțelegere a nevoii clienților și metabolismului organizației, pentru a alege persoanele cele mai potrivite pentru dezvoltarea acesteia. În procesul de selecție folosim teste psihoaptitudinale și profesionale care ne ajută să alegem doar candidații cu adevărat potriviți pentru a fi recomandați clienților noștri.

Executive search şi head-hunting

În pozițiile de top sau foarte specializate din organizații metodele clasice de recrutare, bazate pe anunțuri, cel mai adesea nu ajung la candidații cei mai potriviți. Prin serviciile de executive search consultanții Ascent Group, bazându-se pe propria rețea de contacte și recomandări, targetează cei mai valoroși candidați din piață și îi prezintă clienților. De asemenea, prin serviciile de head-hunting consultanții Ascent Group contactează candidați care sunt direct vizați de către client și care nu pot fi abordați în alt mod, respectiv facilitează colaborarea dintre părți.

Evaluări de personal

Ascent Group asistă companiile cu servicii de evaluare de personal, atât în cadrul proceselor de recrutare, pentru identificarea celor mai buni candidați pentru un rol, ci pentru alegerea candidaților cei mai potriviți din cadrul organizației pentru promovare, sau în cazul proceselor de restructurare. De asemenea oferim servicii de tip assessment center pentru proiecte derulate în cadrul companiilor, unde se dorește evaluarea unui set de competențe. Ascent Group deține numeroase licențe de evaluare de personal, cum ar fi: Identity Compass, Lifo, Belbin, etc., unele licențe fiind deținute în exclusivitate pentru România sau alte țări din Europa de Est.

Administrare de personal și salarizare

Serviciile de administrare de personal și salarizare includ întocmirea contractelor de muncă și actelor adiționale, procedurile de înregistrare a documentelor la Instituţiile abilitate, întocmirea dosarelor de personal, ținerea la zi a REVISAL, informarea clienților cu privire la modificările legislative apărute, precum și calcularea salariilor, pregătirea și depunerea tuturor declaraţiilor fiscale, respectiv elaborarea şi înregistrarea rapoartelor obligatorii în ceea ce priveşte instituțiile statului(fondul de asigurări sociale, şomaj, sănătate, plăţile salariale şi contribuţii, etc) și a rapoartelor specifice solicitate de clienți.

Leasing de personal

Fluctuațiile de personal generează multă incertitudine în organizații. Serviciile de leasing de personal pe care le oferim dau angajatorilor posibilitatea de a-și diminua riscurile, “închiriind personal” suplimentar doar pe perioadele în care au creșteri de activitate sau proiecte noi. Serviciile de leasing de personal ajută de asemenea organizația să transfere în sarcina Ascent Group partea birocratică a relațiilor de muncă: pregătirea și înregistrarea contractelor de muncă și modificărilor la acestea, calculul salarial, plata taxelor, raportările periodice, etc.

Servicii de outplacement

Există și momente dificile, în care companiile sunt nevoite să renunțe la o parte din angajați. Este foarte important ca astfel de situații să fie tratate cu atenție și grijă pentru cei care trebuie să fie disponibilizați. Ascent Group oferă servicii de outplacement, în cadrul cărora oferă un pachet de servicii de sprijin pentru angajații care trec printr-o astfel de situație dificilă: consiliere pentru găsirea unui nou loc de muncă, evaluări pentru identificarea de oportunități de dezvoltare profesională, cursuri de specializare sau de dezvoltare de abilități, consiliere în vederea deschiderii unei afaceri.

Recrutarea de personal extra-comunitar

Identificarea de personal local, pentru unele activități, devine adeseori dificilă. În astfel de situații este pusă în pericol inclusiv creșterea companiei, lipsa resurselor umane fiind un blocaj important. Ascent Group, prin parteneri de încredere în numeroase țări din lume: Vietnam, Sri Lanka, India, etc. , dar și în țări mai apropiate cum ar fi Serbia sau Republica Moldova, vă sprijină cu recrutarea de personal extra-comunitar prin identificarea candidaților potriviți, conform solicitării companiilor client și cu derularea tuturor formalităților pentru angajarea acestora în România (obținerea avizului de muncă, a vizei de lungă ședere, a permisului de ședere pentru angajare, etc)

Restructurări şi reorganizări de întreprinderi

Dinamica activității și incertitudinile din piață determină uneori organizațiile să recurgă la restructurări sau reorganizări, fie pentru a supraviețui presiunii externe și a-și reduce costurile, fie pentru a trece la un nou nivel, a-și crea structuri mai suple, a inova. Consultanții Ascent Group au o experiență de peste 20 de ani în proiecte de restructurare și reorganizare de companii, inclusiv în societăți mari, de peste 5.000 de angajați, în proiecte de restructurare post-privatizare. Echipa noastră vă oferă consiliere atât în ce privește modalitățile legale de gestionare a situațiilor de restructurare sau reorganizare, cât și legat de evaluarea proceselor și fluxurilor existente și regândirea acestora, respectiv de evaluarea personalului și a compatibilității acestora cu noile exigențe, etc.

Medieri de conflicte de muncă

Relațiile de muncă nu sunt niciodată simple, iar în organizațiile mari, unde reprezentanții salariaților sau sindicatele reprezintă structuri puternice și cu experiență, negocierea periodică a contractelor colective, precum și gestionarea situațiilor conflictuale în relațiile cu angajații constituie adesea provocări foarte mari pentru organizații. Consultanții Ascent Group au în experiența lor profesională peste 20 de ani de consultanță în medieri de conflicte de muncă, cu rezultate notabile în gestionarea unor situații dificile pentru organizații numeroase importante, inclusiv în situații de restructurări de întreprinderi sau greve.

Consultanţă pe probleme de legislaţia muncii

Redactarea contractelor de muncă, a regulamentelor de ordine interioară sau a contractelor colective nu trebuie să constituie un factor de stres. Prin serviciile de consultanță pe probleme de legislația muncii Ascent Group vă oferă suport în toate problemele juridice care țin de dreptul muncii: de la redactarea diferitelor documente prevăzute de lege pentru a derula rapoarte de muncă cu angajații, până la asistență în litigii de muncă sau negocieri în legătură cu rapoartele de muncă.

Coaching și dezvoltare personală

Formarea angajaților trebuie să fie o preocupare permanentă a oricărei companii. Învățarea permanentă și dobândirea continuă de noi abilități și competențe va fi cheia viitorului.
La Ascent Group avem o experiență de 15 ani în livrarea de cursuri de cea mai înaltă calitate, adaptate nevoilor clienților noștri, în domenii ca “Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership”, Dezvoltarea abilităților de comunicare”, “Creativitate și Inovație”, “Dezvoltare de abilități antreprenoriale”, “Management financiar”. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre de training vă invităm să vizitați pagina dedicată acestora și catalogul nostru de training.

Cunoaște echipa

Florina Băbău

HR Manager Ascent Group

Florina este absolventă a Facultății de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara și deținătoare a numeroase certificări în domeniul managementului și a resurselor umane. În plan profesional Florina are o experiență profesională de peste 15 ani ca și manager de resurse umane, manager de proiect, implementare și îmbunătățiri de procese, proiecte cu fonduri europene, organizări de evenimente motivaționale, evaluare și dezvoltare de personal, atât pentru companii multinaționale, cât și românești.

Din 2019 Florina a devenit HR Manager în cadrul grupului de firme Ascent, coordonând activitatea și proiectele de resurse umane a grupului la nivel național. Nu în ultimul rând, Florina este și un trainer experimentat în programe de soft skills și team building.

Adina Almăjanu

Office Manager - București

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este în prezent managerul biroului Ascent Group din București, dar și un HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale. Nu în ultimul rând, experiența Adinei provine și din calitatea ei de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Daniela Cuha

Payroll & Admin Manager

Daniela a urmat de-a lungul anilor cursuri și specializări în domeniul umanist, dintre care amintim cursul de inspector resurse umane acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări și cursul de Pedagogie în cadrul Universității Aurel Vlaicu etc. Este o persoană ambițioasă, are capacitatea de a acționa echilibrat și într-o manieră calmă și obiectivă.

În plan profesional Daniela numără peste 10 ani de experienţă în domeniul resurselor umane, acumulând experiență atât în cadrul Instituțiilor de Stat cât și în domeniul privat. În toți acești ani s-a implicat în numeroase proiecte de consultanță diverse, cum ar fi evaluarea și elaborarea planurilor de îmbunătățire a activităților diverselor societăți și a participat activ la workshopuri de evaluare a companiilor client.

Alina Șerb

Human Resources Specialist

Alina este absolventă a Facultății de Științe Economice “Aurel Vlaicu” - secția “Contabilitate și informatică de gestiune”. A început să activeze în domeniul HR din anul 2004, cu funcția de economist, însă cu responsabilități variate, ceea ce i-a folosit în tranziția spre postul pe care îl ocupă, din 2011, în Ascent Group.
Competențele ei tehnice și de organizare sunt optime în poziția de specialist resurse umane. Alina și-a adăugat abilităților practice și cunoștințe obținute prin instruiri formale, prin diverse cursuri de specialitate.

Alexandra Ristin

Human Resources Specialist

Alexandra este absolventă a Facultății de Științe Exacte, secția de Informatică din cadrul Universității “Aurel Vlaicu”, Arad și a unui master în Informatică Aplicată în Științe, Tehnologie și Economie. În cel de-al doilea an universitar din cadrul studiilor de licență, Alexandra a urmat și un program de formare internațională, și anume o bursă de studii Erasmus la Institutul Superior “Miguel Torga” din Coimbra, Portugalia.

În plan profesional, Alexandra și-a început experiența în domeniul IT, însă, după 3 ani, aceasta s-a orientat spre a două ei pasiune, resursele umane. În prezent, Alexandra este Asistent Manager la Ascent Group de mai bine de jumătate de an, unde a avut ocazia încă de la început să se familiarizeze cu mediul HR și unde se implică deja în proiecte din arii diverse ale resurselor umane.

Esți interesat de acest serviciu?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre nevoile companiei tale, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

,,În 2012 Minimold a deschis o fabrică la Timișoara, care a reprezentat un succes deosebit, un succes care nu ar fi putut fi posibil fără ajutorul și sfaturile primite din partea Ascent Group, și în mod special al Adelei Cristea și al echipei sale excepționale."

Charles J. Lobkowicz

President and CEO, Minimold SpA

,,Ascent Group este un partener mereu deschis la nevoile noastre, care ne ajută să ne dezvoltăm în siguranță. Comunicarea consultanților Ascent cu membrii echipei noastre este foarte bună, oferindu-ne soluții la provocările pe care le întâmpinăm în activitatea financiar-contabilă. Pentru noi, Ascent Group este un partener de 5 stele.”

George Manoilă

General Manager, Deninstal

,,Când vine vorba să participi la un Training organizat și susținut de către echipa Ascent Group, un lucru e cert: pleci cu gândul și cu pofta să muți munții din loc. Mediul cald și totodată profesionist, subiectele adaptate mereu la realitatea actuală și debate-urile constructive din cadrul întâlnirilor creează, la un loc, o experiență de neuitat. Mulțumim, Adela, și abia aștept să ne revedem în sala de curs!”

Gabriela Mihăilă

Sales Training Manager România & Moldova, Avon Cosmetics

"În buna colaborare pe care o avem cu Ascent Group - sub raport contabil, payroll sau juridic - nu am rămas niciodată cu vreo problemă nerezolvată. În comunicarea cu cei din echipa Ascent, aceștia sunt receptivi, iar soluțiile pe care ni le propun apar cu promptitudine. Își fac întotdeauna timp să discute cu noi la un nivel profesionist și am apreciat claritatea în expunerea problemelor și a soluțiilor."

Marius Munteanu

General Manager, Baum Piping

"Ascent Group nu este doar un furnizor de servicii pentru noi, ci un partener de încredere în activitatea noastră zilnică. Adela și toată echipa ei sunt mereu atenți la nevoile noastre, chiar și în momente de intensitate ridicată, reușind să asigure cele mai înalte standarde de calitate."

Giovanni Pometti

Segretario Generale, Camera di Commercio Italiana per la Romania

“Echipa Ascent Group este un partener de încredere pentru noi, împreună cu care am creat programe cu mult sens atât pentru angajați cât și pentru business. Adela este un trainer extraordinar care reușește să îmbine exemplar prezența la nevoile audienței, cu scopul programelor livrate creând un mediu dinamic și interactiv care invită la învățare și adoptarea unor perspective noi.”

Mihaela Matei

Head of Human Capital - People Management, DP World

"Pentru NC-Vision, Ascent este un partener pe care ne putem baza în permanență, încă de la început. De la Resurse Umane și până la departamentul Juridic, Ascent a oferit întotdeauna servicii profesionale, promptitudine și eficiență, ori de câte ori a fost necesar. Cu toată încrederea, le recomandăm serviciile!"

Anca Szomoru

Customer Support Manager- NC VISION

"De la începutul colaborării am descoperit o echipă de oameni profesioniști, dedicați, orientați spre rezolvarea problemelor clientului. ASCENT GROUP este un partener de încredere ce oferă servicii de contabilitate, payroll și juridic; tot ce avem nevoie într-un singur loc. Acestea sunt câteva din atuurile care ne determina să îi recomandăm!”

Ada Balica

People and Culture Administrator– Share Dimension SRL