Training

Livrăm programe foarte customizate fiecărei industrii, nevoi sau tipologii de client având formatori cu o experiență practică consistentă în domeniile pe care le abordează.

Compania noastră aduce o viziune modernă asupra procesului de învăţare, punând accentul pe beneficiile utilizării învăţării active prin exerciţii şi modelare comportamentală.

Programele de training au o abordare interactivă, sunt personalizate şi adresate cerinţelor unice, viziunii şi obiectivelor organizaţionale ale fiecărui client în parte.

Multitudinea de probleme şi situaţii pe care le întâlnim atât în viaţa profesională cât şi în viaţa personală pot determina dezechilibre care ne afectează evoluţia.

Confruntaţi cu acestea, de la lipsa timpului liber la teama de a ne adresa direct unei audienţe sau de la perpetuarea stărilor conflictuale la eşuarea într-un proces de negociere, avem nevoie de modele de comportament care să ne asigure un parcurs cât mai armonios şi performant.

Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership

Este un firesc al naturii umane să caute modele comportamentale în persoane pe care să le urmeze, care inspiră încredere şi siguranţă. În mare măsură este un talent natural al oamenilor de a fi lideri.

Însă, calităţile individuale de leadership pot fi îmbunătăţite. Cursurile noastre îşi propun să vă ajute să găsiţi răspunsurile şi modalităţile cele mai potrivite de dezvoltare a calităţilor de leader.

Comunicare și public speaking

Unii reuşesc să comunice mai eficient, alţii mai puţin. Ne putem însă însuşi tehnici pe care să le aplicăm pentru a reuşi să transmitem un mesaj cât mai apropiat de ceea ce dorim de fapt – să comunicăm mai eficient.

Cursul este destinat organizaţiilor, dar şi tuturor celor care doresc sa îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare – să comunice mai eficient şi cu rezultatele dorite.

Dezvoltare personală și dezvoltarea echipelor

Cu toţii ne dorim să îmbunătățim anumite aspecte pe plan personal sau în relație cu colegii noştri, dar diferenţele dintre noi sunt de multe ori bariere în faţa acestui obiectiv.

Programele se adresează organizaţiilor cu echipe în formare sau care resimt nevoia consolidării relaţiilor dintre membrii ei precum și tuturor persoanelor care sunt preocupate de echilibrarea vieţii profesionale cu cea personală.

Vânzări și customer care

Eficiența forței de vânzări joacă un rol esențial în succesul sau eșecul comercial al companiei. Creșterea volumului de vânzări, realizarea sau depășirea target-urilor de vânzări este foarte importantă pentru dezvoltarea companiei.

În același timp și clienții sunt foarte importanţi şi construirea şi menţinerea unei relaţii cât mai bune cu ei este vitală pentru creşterea afacerii. Aceste cursuri vă ajută să înțtelegeți și să îmbunătățiți aceste aspecte.

Inovație și creativitate

De multe ori cădem în capcana de a crede că a fi creativ înseamnă să creezi artă. Pictorii, sculptorii, compozitorii nu sunt singurii care pot crea.

Rezolvarea problemelor într-o organizaţie, găsirea de soluţii noi implică de asemenea capacitatea noastră creativă şi fiecare putem fi mai creativ. Cursurile sunt adresate organizaţiilor în dezvoltare sau care doresc stimularea mediului organizaţional spre dezvoltare continuă.

Management financiar

Cu toții ne dorim ca forța de vânzări să înțeleagă și care este importanța fluxului monetar și rentabilitatea pentru companie. Să conștientizeze rolul lor în a identifica și în a vinde clienților cu un profil financiar sigur.

Cursurile vă ajută să înțelegeți cum funcționează finanțele, necesitatea colaborării între financiar și vânzări pentru a vă asigura că organizația va avea vânzări profitabile.

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Adela a studiat Economia și Dreptul, la Universitatea de Vest din Timișoara, respectiv Universitatea Vasile Goldiș din Arad, iar de-a lungul anilor a urmat numeroase specializări la prestigioase universități din străinătate (Universitatea din Gent - Belgia, Universitatea Göttingen - Germania, National Democratic Institute - USA), inclusiv o specializare în Systems Thinking la Oxford University.

Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi în companii de consultanță cum sunt Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Nu în ultimul rând, experiența Adelei include și 15 ani ca lector universitar.

Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală.

Lia Bejenaru

Senior Partner Ascent Group

În plan profesional, experiența Liei este una pluridisciplinară, atât în administrație publică, în cadrul Parlamentului Republicii Moldova, cât și în project management în cadrul Centrului European pentru Basarabia, a Small and Medium Entrepreneurs Union - Bruxelles, respectiv în colaborarea cu Fundațiile Konrad-Adenauer-Stiftung, Westminster Foundation for Democracy (WFD), Robert Schuman Foundation, Eduardo-Frei Foundation şi USAID.

În domeniul privat, Lia a activat timp de mai mulți ani ca manager financiar al NRG Interactive Group urmată de o carieră în domeniul comunicării publice și mass-media ca și Prezentator știri Prime-Time la Publika TV, editor știri, reporter și corespondent special la evenimente internaționale. Activitatea jurnalistică s-a împletit cu cea de consultant, trainer și manager în cadrul Ascent Group, în România și Republica Moldova, Lia coordonând de peste 10 ani biroul Ascent Group de la Chișinău.

Florina Băbău

HR Manager Ascent Group

Florina este absolventă a Facultății de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara și deținătoare a numeroase certificări în domeniul managementului și a resurselor umane. În plan profesional Florina are o experiență profesională de peste 15 ani ca și manager de resurse umane, manager de proiect, implementare și îmbunătățiri de procese, proiecte cu fonduri europene, organizări de evenimente motivaționale, evaluare și dezvoltare de personal, atât pentru companii multinaționale, cât și românești.

Din 2019 Florina a devenit HR Manager în cadrul grupului de firme Ascent, coordonând activitatea și proiectele de resurse umane a grupului la nivel național. Nu în ultimul rând, Florina este și un trainer experimentat în programe de soft skills și team building.

Marcel Chișcan

Managing Partner Ascent Group

Experiența sa profesională, de 30 de ani, îmbină o gamă largă de domenii de activitate, de la administraţie publica locală, la vânzări și publicitate, respectiv producție sau logistică și transport. Marcel a ocupat de-a lungul anilor poziţii de management atât în cadrul unor IMM-uri, cât și în administraţie publica locala, în proiecte industriale sau în managementul unor companii de logistică și transport, respectiv participări în consilii de administraţie ale unor societăţi publice sau private.

În ultimii 15 ani experienţa sa managerială și antreprenorială a fost îmbogățită de numeroase proiecte de consultanță pentru start-up-uri și pentru dezvoltarea / restructurarea unor afaceri, asistență în combinate cu activități de training, derulate în cadrul Ascent Group, în special pe teme de Leadership și management, Corporate Entrepreneurship, Planificare strategică și gândire strategică, Abilități de negociere, Tehnici de vânzări și customer care, Dezvoltarea abilităților de comunicare sau Time management.

Adina Almăjanu

Office Manager - București

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este în prezent managerul biroului Ascent Group din București, dar și un HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale. Nu în ultimul rând, experiența Adinei provine și din calitatea ei de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Renata Ban

Financial Manager Ascent Group

În plan profesional Renata numără 20 ani de experienţă în domeniul financiar contabil, în departamentele financiare ale unor companii locale sau multinaționale (Arconta, Porta Doors, Magontec, Takata, Leoni), respectiv în consultanță financiar-contabilă cu Ascent Group. În toți acești ani s-a implicat în numeroase proiecte de consultanță, atât pentru companii locale cât și multinaționale, din domenii de activitate diverse: automotive, manufacturing, IT, agricultură, comerț, servicii.

Din 2012 Renata devine Senior Partner în Ascent Finance, companie specializată în servicii financiar-contabile din cadrul Ascent Group. În ultimii ani, datorită cunoștințelor profesionale consistente combinate cu abilități foarte bune de comunicare, Renata a devenit și un foarte bun trainer pe teme financiare, în pricipal în programe de Finance for non-financials, utilizarea eficientă a programului de contabilitate Ciel, consultanță personalizată etc.

Esți interesat de acest serviciu?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre nevoile companiei tale, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

,,Când vine vorba să participi la un Training organizat și susținut de către echipa Ascent Group, un lucru e cert: pleci cu gândul și cu pofta să muți munții din loc. Mediul cald și totodată profesionist, subiectele adaptate mereu la realitatea actuală și debate-urile constructive din cadrul întâlnirilor creează, la un loc, o experiență de neuitat. Mulțumim, Adela, și abia aștept să ne revedem în sala de curs!”

Gabriela Mihăilă

Sales Training Manager România & Moldova, Avon Cosmetics

"În buna colaborare pe care o avem cu Ascent Group - sub raport contabil, payroll sau juridic - nu am rămas niciodată cu vreo problemă nerezolvată. În comunicarea cu cei din echipa Ascent, aceștia sunt receptivi, iar soluțiile pe care ni le propun apar cu promptitudine. Își fac întotdeauna timp să discute cu noi la un nivel profesionist și am apreciat claritatea în expunerea problemelor și a soluțiilor."

Marius Munteanu

General Manager, Baum Piping

"Atunci când participi la un training ai așteptări să aducă plus valoare dezvoltării tale, dar și companiei din care faci parte. Trainingurile Ascent Group garantează îndeplinirea acestei expectanțe deoarece pleci cu siguranță cu competențe, instrumente și tehnici pe care le poți aplica imediat, dar și cu energie pozitivă și mult entuziasm. Apreciez orientarea constantă spre nevoile noastre, dar și ancorarea în realitatea organizațională, flexibilitatea, promptitudinea și profesionalismul de care Ascent Group dă dovadă în orice tip de interacțiune pe care o avem. Știe cum să creeze, dar și să mențină o relație de colaborare eficientă, iar acest aspect te face să simți că ai un partener de nădejde, un prieten mereu pregătit și disponibil în a te asculta și ajuta."

Oana Dobriță

Specialist Resurse Umane, Finprom

"Ascent Group nu este doar un furnizor de servicii pentru noi, ci un partener de încredere în activitatea noastră zilnică. Adela și toată echipa ei sunt mereu atenți la nevoile noastre, chiar și în momente de intensitate ridicată, reușind să asigure cele mai înalte standarde de calitate."

Giovanni Pometti

Segretario Generale, Camera di Commercio Italiana per la Romania

,,Am colaborat cu Ascent Group în proiecte de training și assessment center. Am apreciat în primul rând gradul de personalizare al serviciilor și flexibilitatea de a construi programe bazate pe nevoile reale și concrete ale organizației noastre, Coca-Cola Hellenic. În același timp, am apreciat faptul că echipa Ascent Group este formată din oameni cu mulți ani de experiență în practică, cu o bună capacitate de a înțelege realitățile din companii și, nu în ultimul rând, care abordează proiectele cu entuziasm și energie pozitivă.”

Simona Țiplea

Regional HR Director, Coca-Cola Hellenic

,,Ascent Group este un partener mereu deschis la nevoile noastre, care ne ajută să ne dezvoltăm în siguranță. Comunicarea consultanților Ascent cu membri echipei noastre este foarte bună, oferindu-ne soluții la provocările pe care le întâmpinăm în activitatea financiar-contabilă. Pentru noi, Ascent Group este un partener de 5 stele.”

George Manoilă

General Manager, Deninstal

“Echipa Ascent Group este un partener de încredere pentru noi, împreună cu care am creat programe cu mult sens atât pentru angajați cât și pentru business. Adela este un trainer extraordinar care reușește să îmbine exemplar prezența la nevoile audienței, cu scopul programelor livrate creând un mediu dinamic și interactiv care invită la învățare și adoptarea unor perspective noi.”

Mihaela Matei

Head of Human Capital - People Management, DP World

,,În 2012 Minimold a deschis o fabrică la Timișoara, care a reprezentat un succes deosebit, un succes care nu ar fi putut fi posibil fără ajutorul și sfaturile primite din partea Ascent Group, și în mod special al Adelei Cristea și al echipei sale excepționale."

Charles J. Lobkowicz

President and CEO, Minimold SpA

"Pentru NC-Vision, Ascent este un partener pe care ne putem baza în permanență, încă de la început. De la Resurse Umane și până la departamentul Juridic, Ascent a oferit întotdeauna servicii profesionale, promptitudine și eficiență, ori de câte ori a fost necesar. Cu toată încrederea, le recomandăm serviciile!"

Anca Szomoru

Customer Support Manager, NC VISION

"De la începutul colaborării am descoperit o echipă de oameni profesioniști, dedicați, orientați spre rezolvarea problemelor clientului. ASCENT GROUP este un partener de încredere ce oferă servicii de contabilitate, payroll și juridic; tot ce avem nevoie într-un singur loc. Acestea sunt câteva din atuurile care ne determina să îi recomandăm!”

Ada Balica

People and Culture Administrator, Share Dimension SRL