deRainfall februarie 3, 2010

Topul celor mai căutate traininguri pe timp de criză

Trainingul a fost unul din domeniile puternic lovite de criză. Ştim cu toţii că piaţa trainingului a scăzut dramatic în ultimul an, datorita „îngheţării costurilor cu educaţia” în cele mai multe companii.

Cu toate astea, au existat inclusiv în aceasta perioada teme de training căutate, respectiv unele tematici au fost chiar mai solicitate, datorită faptului că răspund unor nevoi prezente.

Unul dintre cele mai căutate module de training pe perioada crizei, a fost cu siguranţa cel legat de antreprenoriat şi metode de utilizare a bazelor antreprenoriatului la locul de muncă, dedicat atât managerilor cât şi angajaţilor care îşi doresc să îşi dezvolte spiritul antreprenorial în cadrul probriului job. Diferenţa pe care o aduce acest nou modul pe piaţa românească este aceea de a încuraja angajaţii companiilor să clădească şi să crească o afacere şi nu doar să o gestioneze.

Citește articolul

Trainingul a fost unul din domeniile puternic lovite de criză. Ştim cu toţii că piaţa trainingului a scăzut dramatic în ultimul an, datorita „îngheţării costurilor cu educaţia” în cele mai multe companii.

Cu toate astea, au existat inclusiv în aceasta perioada teme de training căutate, respectiv unele tematici au fost chiar mai solicitate, datorită faptului că răspund unor nevoi prezente.

Unul dintre cele mai căutate module de training pe perioada crizei, a fost cu siguranţa cel legat de antreprenoriat şi metode de utilizare a bazelor antreprenoriatului la locul de muncă, dedicat atât managerilor cât şi angajaţilor care îşi doresc să îşi dezvolte spiritul antreprenorial în cadrul probriului job. Diferenţa pe care o aduce acest nou modul pe piaţa românească este aceea de a încuraja angajaţii companiilor să clădească şi să crească o afacere şi nu doar să o gestioneze.

Trainingul a fost unul din domeniile puternic lovite de criză. Ştim cu toţii că piaţa trainingului a scăzut dramatic în ultimul an, datorita „îngheţării costurilor cu educaţia” în cele mai multe companii.

Cu toate astea, au existat inclusiv în aceasta perioada teme de training căutate, respectiv unele tematici au fost chiar mai solicitate, datorită faptului că răspund unor nevoi prezente.

Unul dintre cele mai căutate module de training pe perioada crizei, a fost cu siguranţa cel legat de antreprenoriat şi metode de utilizare a bazelor antreprenoriatului la locul de muncă, dedicat atât managerilor cât şi angajaţilor care îşi doresc să îşi dezvolte spiritul antreprenorial în cadrul probriului job. Diferenţa pe care o aduce acest nou modul pe piaţa românească este aceea de a încuraja angajaţii companiilor să clădească şi să crească o afacere şi nu doar să o gestioneze.

Trainingurile care au pus accent pe dezvoltarea abilităţilor în vânzări, negociere şi leadership au ocupat a doua poziţie în topul celor mai cerute module în perioada de criză. Acestea au pus accent pe dezvoltarea abilităţilor angajaţilor de adaptare la schimbare, de luare a deciziilor în condiţiile unui mediu aflat în schimbare, dar şi de reducere a costurilor în companie.

În afară de aceste module, s-au mai bucurat de interes şi modulele de training referitoare la menţinerea relaţiilor cu clienţii, cu accent pe rezolvarea cererilor, a problemelor şi pe rezolvarea conflictelor.