deRainfall martie 5, 2007

Identity Compass în România

În perioada 2-4 martie 2007, la Hotel Novotel, în Bucureşti, a avut loc primul seminar de licenţiere Identity Compass din România. Cu acestă ocazie Ascent Group a devenit reprezentantul Identity Compass® în România. Odată cu acest moment Ascent Group, prin consultaţii săi, dobândeşte abilitatea de licenţia acestă metodă de evaluare în România şi Republica Moldova. La seminarul de la Bucureşti a participat domnul Arne Maus, fondatorul Identity Compass International GmbH.

Citește articolul

În perioada 2-4 martie 2007, la Hotel Novotel, în Bucureşti, a avut loc primul seminar de licenţiere Identity Compass din România. Cu acestă ocazie Ascent Group a devenit reprezentantul Identity Compass® în România. Odată cu acest moment Ascent Group, prin consultaţii săi, dobândeşte abilitatea de licenţia acestă metodă de evaluare în România şi Republica Moldova. La seminarul de la Bucureşti a participat domnul Arne Maus, fondatorul Identity Compass International GmbH.

În perioada 2-4 martie 2007, la Hotel Novotel, în Bucureşti, a avut loc primul seminar de licenţiere Identity Compass din România. Cu acestă ocazie Ascent Group a devenit reprezentantul Identity Compass® în România. Odată cu acest moment Ascent Group, prin consultaţii săi, dobândeşte abilitatea de licenţia acestă metodă de evaluare în România şi Republica Moldova. La seminarul de la Bucureşti a participat domnul Arne Maus, fondatorul Identity Compass International GmbH.

Identity Compass este un instrument inovativ de selecţie a personalului, care utilizează o serie de „modele de gândire”. El înregistrează modul în care oamenii iau decizii în situaţii tipice de muncă, evidenţiază ceea ce îi motivează pe angajaţi, care sunt valorile lor şi obiectivele lor profesionale. Cu ajutorul Identity Compass pot fi determinate domeniile în care o persoană va face performanţă precum şi domeniile în care performanţa lor poate fi îmbunătăţită.

Identity Compass indică stilurile de gândire, factorii de motivaţie şi gradul lor de realizare, modurile de percepere şi procesare a informaţiei precum şi atuurile personale (aptitudinile). Astfel, rezultă un profil de personalitate precis şi complex. În cazul în care s-a realizat un profil ideal pentru un post anume, rezultatele testului pot fi analizate în comparaţie cu acesta. De asemenea, pot fi comparate profilurile tuturor membrilor unei echipe. Identity Compass poate fi folosit pentru crearea unei „Echipe ideale”, formată din persoane ale căror profiluri indică o probabilitate mare de a lucra bine împreună. Rezultatele sunt prezentate într-o formă grafică explicită.