deRainfall decembrie 13, 2007

Coridoarele transeuropene IV şi IX – principalele proiecte de reabilitare a căilor ferate din România

Aderarea la Uniunea Europeană obligă statul român să investească în dezvoltarea infrastructurii de cale ferată prin crearea unor culoare de mare viteză care să unească Grecia de restul Europei.

Cele două coridoare europene care traversează România sunt coridorul IV, care face legătura între Germania şi Grecia, şi coridorul IX, între Finlanda şi Grecia, lungimea lor totală fiind de aproape 10.000 de km.

Reabilitarea celor peste 2.000 de km de cale ferată din România, care vor face parte din sistemul feroviar european, va necesita investiţii de cel puţin 10 mld. euro, scopul fiind atingerea unei viteze maxime de 140 de km/h în cazul trenurilor de călători şi respectarea standardelor de siguranţă ale UE.

Citește articolul

Aderarea la Uniunea Europeană obligă statul român să investească în dezvoltarea infrastructurii de cale ferată prin crearea unor culoare de mare viteză care să unească Grecia de restul Europei.

Cele două coridoare europene care traversează România sunt coridorul IV, care face legătura între Germania şi Grecia, şi coridorul IX, între Finlanda şi Grecia, lungimea lor totală fiind de aproape 10.000 de km.

Reabilitarea celor peste 2.000 de km de cale ferată din România, care vor face parte din sistemul feroviar european, va necesita investiţii de cel puţin 10 mld. euro, scopul fiind atingerea unei viteze maxime de 140 de km/h în cazul trenurilor de călători şi respectarea standardelor de siguranţă ale UE.

Aderarea la Uniunea Europeană obligă statul român să investească în dezvoltarea infrastructurii de cale ferată prin crearea unor culoare de mare viteză care să unească Grecia de restul Europei.

Cele două coridoare europene care traversează România sunt coridorul IV, care face legătura între Germania şi Grecia, şi coridorul IX, între Finlanda şi Grecia, lungimea lor totală fiind de aproape 10.000 de km.

Reabilitarea celor peste 2.000 de km de cale ferată din România, care vor face parte din sistemul feroviar european, va necesita investiţii de cel puţin 10 mld. euro, scopul fiind atingerea unei viteze maxime de 140 de km/h în cazul trenurilor de călători şi respectarea standardelor de siguranţă ale UE.