deRamona Bosinceanu martie 23, 2010

Povestea Algeco: cum să creşti o companie în plină criză?

Criza a lovit din plin România, iar sectorul construcţiilor a fost de departe unul din cele mai afectate. Cu toate astea, există o companie din domeniu care nu doar a supravieţuit crizei, ci a avut creşteri semnificative în 2009. E vorba despre Algeco.

În ce a constat succesul Algeco în România? O creştere a cifrei de afaceri cu 35% în 2009 faţă de 2008 şi o dublare a profitului operational.

Ne întrebăm cum a fost posibil, mai cu seamă într-un an în care majoritatea companiilor din acest domeniu au înregistrat scăderi dramatice?

Să aflăm aşadar povestea Algeco

Citește articolul

Criza a lovit din plin România, iar sectorul construcţiilor a fost de departe unul din cele mai afectate. Cu toate astea, există o companie din domeniu care nu doar a supravieţuit crizei, ci a avut creşteri semnificative în 2009. E vorba despre Algeco.

În ce a constat succesul Algeco în România? O creştere a cifrei de afaceri cu 35% în 2009 faţă de 2008 şi o dublare a profitului operational.

Ne întrebăm cum a fost posibil, mai cu seamă într-un an în care majoritatea companiilor din acest domeniu au înregistrat scăderi dramatice?

Să aflăm aşadar povestea Algeco

Criza a lovit din plin România, iar sectorul construcţiilor a fost de departe unul din cele mai afectate. Cu toate astea, există o companie din domeniu care nu doar a supravieţuit crizei, ci a avut creşteri semnificative în 2009. E vorba despre Algeco.

În ce a constat succesul Algeco în România? O creştere a cifrei de afaceri cu 35% în 2009 faţă de 2008 şi o dublare a profitului operational.

Ne întrebăm cum a fost posibil, mai cu seamă într-un an în care majoritatea companiilor din acest domeniu au înregistrat scăderi dramatice?

Să aflăm aşadar povestea Algeco

Algeco România este parte a Algeco Scotsman, lider mondial ca furnizor de servicii, expert în spaţii modulare şi soluţii de depozitare. Cu alte cuvinte, Algeco investeşte în soluţii de spaţiu, pe care le pune la dispozitia beneficiarilor rezolvând o necesitate imediat si la cea mai buna calitate.

Algeco a intrat pe piaţa din România în iulie 2007 prin deschiderea a doua puncte de lucru la Bucuresti si Sibiu. In 2008, primul an operational, Algeco livrează peste 15.000 mp şi înregistrează un profit operaţional de 237% peste buget.

Premisele creşterii erau aşadar create la momentul declanşării crizei. Iar compania, în loc să se clatine, în condiţiile declinului pieţei, îşi continuă creşterea, într-un ritm şi mai alert. În anul 2009 caracterizat prin caderea sectorului de construcţii nerezidenţial cu 15,7% Algeco creşte cifra de afaceri cu peste 35%.

Reţeta succesului pentru a deveni lider de piaţă?

“Unul din principalele atuurile Algeco este că oferă clienţilor săi soluţia de spaţiu potrivită, exact la momentul în care este cerută!” afirmă Florin Ianul, managerul general al companiei în România. „Mai mult, suntem o companie inovativă, care aduce în piaţă soluţii creative pentru suplinirea deficitului de spaţiu, rezolvând necesităţile rapid şi fără investiţii din partea beneficiarilor noştrii dându-le acestora posibilitatea de a–şi folosi capitalul în scopuri productive”.

Alte atuuri ale Algeco?

  • Gamele oferite sunt foarte eficiente atât structural cât şi din punct de vedere al costului de utilizare şi întreţinere
  • Echipa de management a Algeco România, o echipă tânără, dinamică şi curajoasă a mizat pe servicii de înaltă calitate, dar şi pe o foarte bună înţelegere a nevoilor din piaţa actuală, răspunzând exact cu soluţiile potrivite momentului
  • Eficienţa echipei Algeco România este susţinută de forţa grupului care îi stă în spate: o flotă de mai mult de 345,000 de unităţi, peste 31,000 de clienţi cu operaţiuni în 21 de ţări în toată Europa şi America de Nord, ceea ce-l face lider mondial în sectorul de spaţii de închiriere.

Şi pentru a demonstra că succesul din 2009 nu a fost o întâmplare, Algeco România are planuri şi mai mari pentru 2010. Vom afla despre ele în curând…