deAdela Cristea ianuarie 5, 2009

Anul Nou aduce un nou manager la biroul Ascent Group din Bucureşti

Începând din Ianuarie 2009 noul manager al biroului Ascent Group din Bucureşti este Elena Manera. Din această poziţie Elena va coordona întreaga activitate a unuia din cele mai importante birouri ale Ascent Group, succedându-i la managementul biroului Lucianei Căciuleanu, care a devenit în luna decembrie 2008 Group Training Manager al Ascent Group.

Elena Manera s-a alăturat echipei Ascent Group în luna august 2008 ca şi coordonator al departamentului de proiecte al Ascent Group.

Citește articolul

Începând din Ianuarie 2009 noul manager al biroului Ascent Group din Bucureşti este Elena Manera. Din această poziţie Elena va coordona întreaga activitate a unuia din cele mai importante birouri ale Ascent Group, succedându-i la managementul biroului Lucianei Căciuleanu, care a devenit în luna decembrie 2008 Group Training Manager al Ascent Group.

Elena Manera s-a alăturat echipei Ascent Group în luna august 2008 ca şi coordonator al departamentului de proiecte al Ascent Group.

Începând din Ianuarie 2009 noul manager al biroului Ascent Group din Bucureşti este Elena Manera. Din această poziţie Elena va coordona întreaga activitate a unuia din cele mai importante birouri ale Ascent Group, succedându-i la managementul biroului Lucianei Căciuleanu, care a devenit în luna decembrie 2008 Group Training Manager al Ascent Group.

Elena Manera s-a alăturat echipei Ascent Group în luna august 2008 ca şi coordonator al departamentului de proiecte al Ascent Group.

Elena este absolventă a Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative “David Ogilvy” – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, specializarea Managementul resurselor umane. Experienţa sa profesională cuprinde 12 ani de activitate în diferite domenii: management de proiecte, inclusiv legate de identificarea pieţelor şi evaluarea tendinţelor de dezvoltare, propuneri şi elaborări de campanii publicitare, organizarea de evenimente în colaborare cu diverse Ministere, evaluări şi restructurări de întreprinderi, crearea de proceduri operaţionale, asistenţă în cadrul a numeroase start-up-uri de business, consultanţă pe probleme comerciale, fiscale sau de dreptul muncii sau administrarea unor societăţi de producţie.