Tehnici de vânzare

Arta prezentării beneficiilor

A vinde sau a cumpăra sunt verbe de uz frecvent constituind o parte esenţială a relaţiilor sociale. Din perspectiva de vânzător sau cumpărător este dificil să estimăm performanţa pe care o marcăm în astfel de relaţii. Schimbarea de mentalitate a consumatorului aduce după sine nevoia de schimbare a abordării din partea celui care vinde.

Dar ce schimbări sunt necesare în tehnica vânzărilor pentru a ne diferenţia şi evidenţia în multitudinea de oferte? Cum trebuie să vindem în noul context ca să convingem?

Cui se adresează?

Cursul este adresat persoanelor care lucrează în domeniul vânzărilor, dar şi tuturor celor care intră în contact direct cu clienţii. 

Obiectivele cursului

  • Evaluarea calităţilor şi a potenţialului individual de vânzare 
  • Înţelegerea psihologiei cumpărătorului 
  • Înţelegerea şi însuşirea mecanismelor psihologice ale influenţei 
  • Însuşirea şi exersarea tehnicilor de vânzare 
  • Cunoaşterea elementelor de bază ale managementului vânzărilor 
  • Cunoaşterea stilului propriu de vânzare 

Modulele cursului

  • Psihologia clientului 
  • Tipuri de clienţi 
  • Pregătirea vânzării 
  • Structura întâlnirii de vânzări 
  • Vânzarea din perspectiva clientului 
  • Folosirea întrebărilor 
  • Gestionarea obiecţiilor 
  • Paşii finalizării 
  • Vânzarea iniţială – vânzarea continuă 
  • Vânzarea consultativă 
  • Stilurile proprii de vânzare 

Cunoaște echipa

Marcel Chișcan

Managing Partner Ascent Group

Experiența sa profesională, de 30 de ani, îmbină o gamă largă de domenii de activitate, de la administraţie publica locală, la vânzări și publicitate, respectiv producție sau logistică și transport. Marcel a ocupat de-a lungul anilor poziţii de management atât în cadrul unor IMM-uri, cât și în administraţie publica locala, în proiecte industriale sau în managementul unor companii de logistică și transport, respectiv participări în consilii de administraţie ale unor societăţi publice sau private.

În ultimii 15 ani experienţa sa managerială și antreprenorială a fost îmbogățită de numeroase proiecte de consultanță pentru start-up-uri și pentru dezvoltarea / restructurarea unor afaceri, asistență în combinate cu activități de training, derulate în cadrul Ascent Group, în special pe teme de Leadership și management, Corporate Entrepreneurship, Planificare strategică și gândire strategică, Abilități de negociere, Tehnici de vânzări și customer care, Dezvoltarea abilităților de comunicare sau Time management.

Lia Bejenaru

Senior Partner Ascent Group

În plan profesional, experiența Liei este una pluridisciplinară, atât în administrație publică, în cadrul Parlamentului Republicii Moldova, cât și în project management în cadrul Centrului European pentru Basarabia, a Small and Medium Entrepreneurs Union - Bruxelles, respectiv în colaborarea cu Fundațiile Konrad-Adenauer-Stiftung, Westminster Foundation for Democracy (WFD), Robert Schuman Foundation, Eduardo-Frei Foundation şi USAID.

În domeniul privat, Lia a activat timp de mai mulți ani ca manager financiar al NRG Interactive Group urmată de o carieră în domeniul comunicării publice și mass-media ca și Prezentator știri Prime-Time la Publika TV, editor știri, reporter și corespondent special la evenimente internaționale. Activitatea jurnalistică s-a împletit cu cea de consultant, trainer și manager în cadrul Ascent Group, în România și Republica Moldova, Lia coordonând de peste 10 ani biroul Ascent Group de la Chișinău.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI