Dezvoltarea abilităților de comunicare

Arta de a spune ce trebuie, cum trebuie, când şi cui trebuie

Fiecare dintre noi comunicăm înainte de a fi conştienţi de acest lucru. Dar după ce conştientizăm actul comunicării, chiar comunicăm în mod conştient? Dar eficient? De câte ori suntem greşit înţeleşi şi apar conflicte şi nemulţumiri consumatoare de timp şi energie?

Unii reuşesc să comunice mai eficient, alţii mai puţin. Ne putem însă însuşi tehnici pe care să le aplicăm pentru a reuşi să transmitem un mesaj cât mai apropiat de ceea ce dorim de fapt – să comunicăm mai eficient. 

Cui se adresează?

Cursul este destinat organizaţiilor, dar şi tuturor celor care doresc sa îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare – să comunice mai eficient şi cu rezultatele dorite. 

Obiectivele cursului

  • Conştientizarea componentelor procesului de comunicare 
  • Identificarea propriului stil de comunicare 
  • Înţelegerea mecanismelor comunicării interpersonale 
  • Însuşirea unor tehnici speciale de comunicare 
  • Eficientizarea comunicării

Modulele cursului

  • Comunicarea – Noţiuni teoretice 
  • Modelul comunicării 
  • Părţile componente ale procesului de comunicare 
  • Forme de comunicare non-verbală 
  • Zonele de confort în comunicare 
  • Barierele din comunicare 
  • Tipurile de comunicare 
  • Identificarea propriului stil de comunicare 
  • Asertivitatea 
  • Nivelurile de ascultare 
  • Ascultarea empatică 
  • Tipuri de întrebări 
  • Limbaj reactiv şi pro-activ
  • Importanţa feedback-ului

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Lia Bejenaru

Senior Partner Ascent Group

În plan profesional, experiența Liei este una pluridisciplinară, atât în administrație publică, în cadrul Parlamentului Republicii Moldova, cât și în project management în cadrul Centrului European pentru Basarabia, a Small and Medium Entrepreneurs Union - Bruxelles, respectiv în colaborarea cu Fundațiile Konrad-Adenauer-Stiftung, Westminster Foundation for Democracy (WFD), Robert Schuman Foundation, Eduardo-Frei Foundation şi USAID.

În domeniul privat, Lia a activat timp de mai mulți ani ca manager financiar al NRG Interactive Group urmată de o carieră în domeniul comunicării publice și mass-media ca și Prezentator știri Prime-Time la Publika TV, editor știri, reporter și corespondent special la evenimente internaționale. Activitatea jurnalistică s-a împletit cu cea de consultant, trainer și manager în cadrul Ascent Group, în România și Republica Moldova, Lia coordonând de peste 10 ani biroul Ascent Group de la Chișinău.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI