Sales force Finance

About highly profitable sales

Sales force efficiency plays a key role in the success or business failure of the company. Increasing sales volume, making or exceeding sales fairs is very important for the development of the company. At the same time, financial information is also important in the decision to sell.

But we all want the sales force to understand the importance of money flow and profitability for the company. Realize their role in identifying and selling clients with a safe financial profile.

This training helps you understand how finance works, the need for financial and sales collaboration to ensure that the organization will have profitable sales.

Who is it for?

This training is aimed at all sales people who want to understand financial principles that help them sell and influence sales profitability by applying them.

Course objectives

  • Acquisition of basic financial concepts useful in sales activity
  • Identification of clients with a safe or credit risk profile
  • Improve customer financial analysis skills
  • Acquisition of key performance indicators

The course modules

  • The importance of finance in the sales process
  • Important financial concepts, use of financial reports
  • Budget – a tool for sales planning and control
  • The importance of cost-effectiveness
  • The credit risk of a new client
  • Cash flow and its importance
  • Discounting and profit reduction
  • Debt prevention, follow-up of overdue accounts
  • Analysis of competitors’ information, key performance indicators

Cunoaște echipa

Marcel Chișcan

Managing Partner Ascent Group

Experiența sa profesională, de 30 de ani, îmbină o gamă largă de domenii de activitate, de la administraţie publica locală, la vânzări și publicitate, respectiv producție sau logistică și transport. Marcel a ocupat de-a lungul anilor poziţii de management atât în cadrul unor IMM-uri, cât și în administraţie publica locala, în proiecte industriale sau în managementul unor companii de logistică și transport, respectiv participări în consilii de administraţie ale unor societăţi publice sau private.

În ultimii 15 ani experienţa sa managerială și antreprenorială a fost îmbogățită de numeroase proiecte de consultanță pentru start-up-uri și pentru dezvoltarea / restructurarea unor afaceri, asistență în combinate cu activități de training, derulate în cadrul Ascent Group, în special pe teme de Leadership și management, Corporate Entrepreneurship, Planificare strategică și gândire strategică, Abilități de negociere, Tehnici de vânzări și customer care, Dezvoltarea abilităților de comunicare sau Time management.

Renata Ban

Financial Manager Ascent Group

În plan profesional Renata numără 20 ani de experienţă în domeniul financiar contabil, în departamentele financiare ale unor companii locale sau multinaționale (Arconta, Porta Doors, Magontec, Takata, Leoni), respectiv în consultanță financiar-contabilă cu Ascent Group. În toți acești ani s-a implicat în numeroase proiecte de consultanță, atât pentru companii locale cât și multinaționale, din domenii de activitate diverse: automotive, manufacturing, IT, agricultură, comerț, servicii.

Din 2012 Renata devine Senior Partner în Ascent Finance, companie specializată în servicii financiar-contabile din cadrul Ascent Group. În ultimii ani, datorită cunoștințelor profesionale consistente combinate cu abilități foarte bune de comunicare, Renata a devenit și un foarte bun trainer pe teme financiare, în pricipal în programe de Finance for non-financials, utilizarea eficientă a programului de contabilitate Ciel, consultanță personalizată etc.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI