Echilibru între serviciu și familie

Cum să-ţi păstrezi jobul, familia şi echilibrul

Oamenii de succes nu dau satisfacţia personală pe reuşita profesională. Ei ştiu că marea performanţă depinde de amândouă. Pentru a evita suişurile şi coborâşurile provocate de necesităţile urgente ale serviciului şi vieţii personale, profesioniştii trebuie să fie capabili să facă un just echilibru între cele două, fără să sacrifice nici una din ele.

Acest curs vă învaţă strategii comportamentale şi tactici de „lifestyle” care vă vor ajuta să realizaţi un echilibru în mod real. Redescoperiţi viziunea, vitalitatea şi sensul în viaţa dumneavoastră.

Cui se adresează?

Cursul se adresează organizaţiilor pentru îmbunătăţirea mediului intern şi tuturor persoanelor care sunt preocupate de echilibrarea vieţii profesionale cu cea personală.

Obiective curs

  • Stabilirea scopului şi valorilor care vă guvernează
  • Descrierea unei viziuni personale pentru profesie şi viaţă
  • Învăţarea de tactici pentru a gestiona perioadele de stres
  • Distincţia între activităţile „negociabile” şi cele care nu se „negociază”
  • Dezvoltarea de strategii pentru gestiunea şi crearea de timp discreţionar
  • Separarea timpului profesional de cel personal

Module curs

  • Reflecţii asupra scopului şi valorilor în viaţă
  • Viziunea asupra profesiei şi asupra vieţii private. Cazul ideal
  • Importanţa valorilor şi a priorităţilor în alocarea timpului
  • Alocarea timpului pe baza valorilor şi priorităţilor personale și profesionale
  • Schimbarea de mindset: paradigma work – life balance
  • Cum gestionăm perioadele de stres. DO’s & DON’Ts
  • Strategii pentru crearea de timp discreționar
  • Strategii pentru valorizarea timpului alocat profesiei, respectiv celui alocat vieţii personale
  • Modalități de auto-motivare

Cunoaște echipa

Cristina Balaciu (Fășie)

Training Manager

Cristina se alătură Ascent Group din 2022, prin expertiza cumulată din zonele non-profit și business. Absolventă de Științe ale Comunicării a “Universității de Vest” Timișoara, Cristina s-a format profesional în sectorul privat, implementând proiecte europene (Youth in Action; Erasmus+), coordonând echipe internaționale și angrenând parteneri locali și trans-continentali.

După 5 ani de activitate în zona ONG, Cristina și-a consolidat abilitățile de management prin tranziția spre zona corporativă, adăugând rolurilor de management anterioare și pe cel de People Development Coordinator la o companie multinațională din domeniul automotive.

În munca ei s-a format/certificat multidirecțional și a livrat sesiuni pe varii teme, din zona de soft skills, precum comunicare, mediere a conflictelor, dezvoltare personală, ș.a.

Florina Băbău

HR Manager Ascent Group

Florina este absolventă a Facultății de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara și deținătoare a numeroase certificări în domeniul managementului și a resurselor umane. În plan profesional Florina are o experiență profesională de peste 15 ani ca și manager de resurse umane, manager de proiect, implementare și îmbunătățiri de procese, proiecte cu fonduri europene, organizări de evenimente motivaționale, evaluare și dezvoltare de personal, atât pentru companii multinaționale, cât și românești.

Din 2019 Florina a devenit HR Manager în cadrul grupului de firme Ascent, coordonând activitatea și proiectele de resurse umane a grupului la nivel național. Nu în ultimul rând, Florina este și un trainer experimentat în programe de soft skills și team building.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI