Echilibru între serviciu și familie

Cum să-ţi păstrezi jobul, familia şi echilibrul

Oamenii de succes nu dau satisfacţia personală pe reuşita profesională. Ei ştiu că marea performanţă depinde de amândouă. Pentru a evita suişurile şi coborâşurile provocate de necesităţile urgente ale serviciului şi vieţii personale, profesioniştii trebuie să fie capabili să facă un just echilibrul între cele două fără să sacrifice nici una din ele.

Acest curs vă învaţă strategii comportamentale şi tactici de „lifestyle” care vă vor ajuta să realizaţi un echilibru în mod real. Redescoperiţi viziunea, vitalitatea şi sensul în viaţa dumneavoastră.

Cui se adresează?

Cursul se adresează organizaţiilor pentru îmbunătăţirea mediului intern şi tuturor persoanelor care sunt preocupate de echilibrarea vieţii profesionale cu cea personală.

Obiectivele cursului

  • Stabilirea scopului şi valorilor care vă guvernează
  • Descrierea unei viziuni personale pentru profesie şi viaţă
  • Învăţarea de tactici pentru a gestiona perioadele de stres
  • Distincţia între activităţile „negociabile” şi cele care nu se „negociază”
  • Dezvoltarea de strategii pentru gestiunea şi crearea de timp discreţionar
  • Sperarearea timpului profesional de cel personal. 

Modulele cursului

  • Reflecţii asupra scopului şi valorilor în viaţă
  • Viziunea asupra profesiei şi asupra vieţii private. Cazul ideal
  • Importanţa valorilor şi a priorităţilor în alocarea timpului
  • Alocarea timpului pe baza valorilor şi priorităţilor personale și profesionale
  • Schimbarea de mindset: paradigma work – life balance 
  • Cum gestionăm perioadele de stres. DOs & DON’Ts
  • Strategii pentru crearea de timp la dispoziţie
  • Strategii pentru valorizarea timpului alocat profesiei, respectiv celui alocat vieţii personale
  • Modalități de auto-motivare 

Cunoaște echipa

Florina Băbău

HR Manager Ascent Group

Florina este absolventă a Facultății de Științe Economice din cadrul Universității de Vest din Timișoara și deținătoare a numeroase certificări în domeniul managementului și a resurselor umane. În plan profesional Florina are o experiență profesională de peste 15 ani ca și manager de resurse umane, manager de proiect, implementare și îmbunătățiri de procese, proiecte cu fonduri europene, organizări de evenimente motivaționale, evaluare și dezvoltare de personal, atât pentru companii multinaționale, cât și românești.

Din 2019 Florina a devenit HR Manager în cadrul grupului de firme Ascent, coordonând activitatea și proiectele de resurse umane a grupului la nivel național. Nu în ultimul rând, Florina este și un trainer experimentat în programe de soft skills și team building.

Adina Almăjanu

Trainer & HR specialist

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale, cât și în calitate de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI