Corporate entrepreneurship

Arta de a avea angajați care acționează ca în propria lor companie

Cât de important este ca fiecare angajat al companiei noastre să adopte o abordare antreprenorială? Cât de important este faptul că managerii companiei au capacitatea nu numai de a gestiona afacerea, ci și de a o face să crească? Cum le putem face să perceapă importanța misiunii companiei, să fie în mod constant orientate către client și produs, inovatoare și să mențină un comportament de auto-spiraling?

Răspunsul la aceste întrebări este programul Corporate Entrepreneurship lansat de “The Farrell Company”, cea mai importantă organizație globală în cercetare și predare a practicilor antreprenoriale și dezvoltarea susținută a companiilor.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în primul rând managerilor și factorilor de decizie, dar este util oricărui angajat de la care se așteaptă un comportament antreprenorial mai mare.

Obiectivele cursului

  • Creșterea capacitatății de a găsi soluții pentru dezvoltarea afacerii
  • Creșterea competitivității și a profitabilității companiei prin creșterea angajamentului
  • Îmbunătățiți abordarea și poziționarea clienților față de produsele companiei
  • Stimularea inovării în cadrul întreprinderilor
  • Creșterea auto-motivației

Modulele cursului

  • Problemele afacerilor mari
  • Ciclul de viață al tuturor organizațiilor
  • Magia antreprenoriatului versus știința managementului
  • Sentimentul misiunii, crearea unor obiective ambițioase și a unor standarde ridicate
  • Viziunea clientului / produsului model Disney
  • Cum să-mi iubesc clientul/produsul – modele Walton și Daimler
  • Inovație de mare viteză – lecția Morita
  • Regulile de aur ale inovației de mare viteză – cazul 3M
  • Comportament în spirală, Inspirarea altora – stil Honda
  • Creșteți performanța ridicată
  • Crearea unui sistem de performanță antreprenorială
  • Creșterea spiritului antreprenorial

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group sau lector universitar.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Liliana Savin

Managing Partner - Regiunea Nord-Est

Experienţă profesională a Lilianei include peste 18 ani de experiență în resurse umane, training & management în companii cu până la 1500 de angajați, cum ar fi: FibrexNylon, Yarnea – Radici Group, Rompetrol Petromidia, Pambac, Peny Market - Rewe Group, Vard Tulcea, Vard Brăila – Fincantieri. De-a lungul carierei sale, pe lângă anii de experiență ca Manager de Resurse Umane, Liliana a fost Consilier juridic în drept comercial și dreptul muncii, Manager Comercial, Director General Adjunct.

Liliana a îmbinat experiența managerială în companii mari cu cea de consultant și trainer în proiecte de resurse umane și management, dezvoltare a competențelor profesionale, soft & technical skills, comunicare & project management. Din 2019 Liliana s-a alăturat echipei Ascent Group ca și managing partner pentru zona de Nord-Est a României, contribuind la dezvoltarea grupului de firme la nivel național.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI