Corporate entrepreneurship

Arta de a avea angajați care acționeză ca în propria lor companie

Cât de important este ca fiecare angajat din compania noastră să aibă o abordare antreprenorială? Cât de important este ca managerii companiei să aibă capacitatea nu doar de a gestiona afacerea ci de a o face să crească? Cum îi putem face să perceapă importanța misiunii companiei, să fie orientați permanent spre clienți și produse, să fie inovativi și în același timp să își mențină un comportament auto-inspirat?

Răspunsul la aceste întrebări îl dă programul de Corporate Entrepreneurship lansat de “The Farrell Company”, organizația lider global în cercetare și predare a Practicilor Antreprenoriale și de Creștere susținută a companiilor.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în principal managerilor și persoanelor aflate în poziții decizionale, dar este util oricărui angajat de la care se așteaptă un comportament mai antreprenorial.

Obiectivele cursului

  • Creșterea capacității de a identifica soluții pentru creșterea afacerii
  • Creșterea competitivității și profitabilității companiei prin creșterea implicării
  • Îmbunătățirea abordării clienților și poziționării față de produsele companiei.
  • Stimularea spiritului inovativ în cadrul companiilor
  • Creșterea gradului de auto-motivare

Modulele cursului

  • Probleme mari la afaceri mari
  • Ciclul de viață al tuturor organizațiilor
  • Magia antreprenoriatului versus știința managementului
  • Simțul misiunii, crearea țelurilor ambițioase și a standardelor înalte
  • Viziunea client/produs – modelul Disney
  • Cum să îmi iubesc clientul/produsul – modelele Walton și Daimler
  • Inovația de mare viteză – lecția lui Morita
  • Regulile de aur ale inovației la viteză înaltă – cazul 3M
  • Comportamentul auto-inspirat, inspirarea celorlalți – stilul Honda
  • Creșterea înaltei performanțe
  • Crearea unui sistem de performanță antreprenorială
  • Trezirea spiritului antreprenorial

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Liliana Savin

Managing Partner - Regiunea Nord-Est

Experienţă profesională a Lilianei include peste 18 ani de experiență în resurse umane, training & management în companii cu până la 1500 de angajați, cum ar fi: FibrexNylon, Yarnea – Radici Group, Rompetrol Petromidia, Pambac, Peny Market - Rewe Group, Vard Tulcea, Vard Brăila – Fincantieri. De-a lungul carierei sale, pe lângă anii de experiență ca Manager de Resurse Umane, Liliana a fost Consilier juridic în drept comercial și dreptul muncii, Manager Comercial, Director General Adjunct.

Liliana a îmbinat experiența managerială în companii mari cu cea de consultant și trainer în proiecte de resurse umane și management, dezvoltare a competențelor profesionale, soft & technical skills, comunicare & project management. Din 2019 Liliana s-a alăturat echipei Ascent Group ca și managing partner pentru zona de Nord-Est a României, contribuind la dezvoltarea grupului de firme la nivel național.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI