Service Design & Design Thinking

Pentru a construi servicii eficiente avem nevoie de metode eficiente

Designul de produs a fost mereu o preocupare a organizațiilor de producție. Însă serviciile pe care le oferă organizațiile, atât cele destinate clienților finali cât și serviciile interne au fost de regulă dezvoltate după metode proprii, adesea empirice sau intuitive, fără a avea un set de reguli în spate.

Service Design este o metodă de regândire a serviciilor pe care le oferă organizațiile pornind dinspre exterior (client) spre organizație și nu în modul clasic, dinspre organizație spre exterior (client). Scopul final este ca experiența clientului, intern sau extern, să fie cât mai bună. Implicit asta aduce și beneficii interne: o structură a organizației mai simplă și mai eficientă, prin eliminarea birocrației inutile și prin reducerea costurilor care nu au impact direct în rezultat.

Design Thinking este în primul rând o metodă creativă de rezolvare a problemelor din cadrul organizațiilor, dar și principalul instrument utilizat în Service Design pentru identificarea nevoilor reale ale clienților (interni sau externi), respectiv pentru generarea de soluții în redesignul de procese. Cursurile de Design Thinking sunt oferite în cadrul Design Thinkers Academy Eastern Europe și se bucură de certificare din partea Design Thinkers Academy.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în principal managerilor și persoanelor care se ocupă de designul de procese.

Obiectivele cursului

  • Înțelegerea conceptelor cheie din Service Design și Design Thinking – procese, metode și mindset.
  • Însușirea unor metode de design de servicii bazate pe principii de bază din lumea designerilor, 
  • Experimentarea unui design de proces prin intermediul unei abordări iterative 

Modulele cursului

  • Ce este Service Design și cum proiectăm servicii eficiente?
  • Design Thinking ca principal instrument al Service Design 
  • Combinarea și sumarizarea informațiilor obținute prin research. Triangulare 
  • Modalități de utilizare a empatiei in Design Thinking
  • Mindmapping; Building Personas; Stakeholder Mapping
  • Customer Journey Mapping
  • Identifying Opportunity Areas & Pain points / Context Map
  • Ideation  
  • The double diamond model
  • Priority mapping and business scenario
  • Brainwriting 
  • Service Scenario / Prototyping / Iteration
  • Story telling

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Adina Almăjanu

Trainer & HR specialist

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale, cât și în calitate de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI