Management operațional

Operațiunile, o armă competitivă

Constatăm din ce în ce mai des că avem competitori străini semnificativi, că ciclurile de viață ale produselor și serviciilor sunt mai scurte, că avem consumatori mai bine educați și mai conștienți de calitate, că noile tehnologii folosite pe piață ne obligă la îmbunătățirea productivității și calității produselor și serviciilor.

Odată cu globalizarea piețelor, companiile recunosc că funcția de management al operațiunilor poate fi folosită ca o armă competitivă pentru întărirea poziției pe piață. Cum să determini ceea ce trebuie să intre în sistemul operațional (adică echipamente, instrumente, oameni, materiale, energie, informații) și cum aceste input-uri pot fi cel mai bine folosite pentru a satisface cerințele pieței, acestea sunt câteva din întrebările la care vă va răspunde acest curs.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în principal managerilor și persoanelor aflate în poziții de coordonare, implicați în activititatea de analiză și luarea deciziilor operaționale.

Obiectivele cursului

  • Identificarea trendurilor și provocărilor managementului operațional
  • Conștientizarea operațiunilor în termeni de input-uri, procese, output-uri, fluxuri
  • informaționale, furnizori și clienți
  • Înțelegerea importanței relaționării inter și intra-departamentale în cadrul proceselor
  • Conștientizarea politicilor manageriale în obținerea rezultatelor
  • Însușirea celor patru procese decizionale majore
  • Identificarea importanței strategice a arhitecturii lanțului logistic în desfășurarea operațiunilor

Modulele cursului

  • Managementul operațional în organizații

(Funcționarea și întrepătrunderea proceselor, Luarea deciziilor, Strategia operațiunilor și Project management)

  • Gestionarea proceselor – Strategia și analiza proceselor

(Performanța și calitatea proceselor – instrumentul Six Sigma, Conceptul de Lean Manufacturing)

  • Gestionarea lanțului proceselor în organizație

(Analiză strategică, Previzionare, Planificare, Punere în practică, Control)

  • Utilizarea conceptelor de Lean Coaching, Service Design și Design Thinking 

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Liliana Savin

Managing Partner - Regiunea Nord-Est

Experienţă profesională a Lilianei include peste 18 ani de experiență în resurse umane, training & management în companii cu până la 1500 de angajați, cum ar fi: FibrexNylon, Yarnea – Radici Group, Rompetrol Petromidia, Pambac, Peny Market - Rewe Group, Vard Tulcea, Vard Brăila – Fincantieri. De-a lungul carierei sale, pe lângă anii de experiență ca Manager de Resurse Umane, Liliana a fost Consilier juridic în drept comercial și dreptul muncii, Manager Comercial, Director General Adjunct.

Liliana a îmbinat experiența managerială în companii mari cu cea de consultant și trainer în proiecte de resurse umane și management, dezvoltare a competențelor profesionale, soft & technical skills, comunicare & project management. Din 2019 Liliana s-a alăturat echipei Ascent Group ca și managing partner pentru zona de Nord-Est a României, contribuind la dezvoltarea grupului de firme la nivel național.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI