Care este valoarea actuală a tichetelor de masă, de creșă și culturale oferite de angajatori?
aprilie 25, 2025Florina Babau
Valorile tichetelor de cultură, masă și creșă – modificate oficial.
CITEȘTE MAI MULTCu departamentele de salarizare sub presiune constantă, într-o încercare neobosită de a reduce costurile şi de a îmbunătăţi eficienţa, ne punem întrebarea dacă una din soluţiile inteligente şi câştigătoare ar fi externalizarea (outsourcing-ul) serviciului de payroll.
În balanţa calitate servicii – reducere costuri, toate organizaţiile caută să facă îmbunătăţiri atât pe termen scurt şi pe termen lung. Aceştia au de cântărit diverse soluţii până la găsirea combinaţiei corecte. Sunt paşi şi strategii care trebuie analizate cu mare atenţie înainte de a aborda schimbarea.
Citește articolulCu departamentele de salarizare sub presiune constantă, într-o încercare neobosită de a reduce costurile şi de a îmbunătăţi eficienţa, ne punem întrebarea dacă una din soluţiile inteligente şi câştigătoare ar fi externalizarea (outsourcing-ul) serviciului de payroll.
În balanţa calitate servicii – reducere costuri, toate organizaţiile caută să facă îmbunătăţiri atât pe termen scurt şi pe termen lung. Aceştia au de cântărit diverse soluţii până la găsirea combinaţiei corecte. Sunt paşi şi strategii care trebuie analizate cu mare atenţie înainte de a aborda schimbarea.
Cu departamentele de salarizare sub presiune constantă, într-o încercare neobosită de a reduce costurile şi de a îmbunătăţi eficienţa, ne punem întrebarea dacă una din soluţiile inteligente şi câştigătoare ar fi externalizarea (outsourcing-ul) serviciului de payroll.
În balanţa calitate servicii – reducere costuri, toate organizaţiile caută să facă îmbunătăţiri atât pe termen scurt şi pe termen lung. Aceştia au de cântărit diverse soluţii până la găsirea combinaţiei corecte. Sunt paşi şi strategii care trebuie analizate cu mare atenţie înainte de a aborda schimbarea.
Atunci când vine vorba de a măsura performanţa în payroll, managerii de resurse umane pot contesta premizele „tradiţionale”. Abordarea costului implicat comparativ cu calitatea serviciului îi pot face pe aceştia să măsoare performanţa şi prin prisma externalizării. Pentru a conduce în jos costurile, organizaţiile sunt sfătuite să evalueze, de la caz la caz, costul cu instrumetele şi resursele pe care le au în acest departament. Ceea ce se urmăreşte nu ţine doar de reducere cost sau eficienţă ci şi de minimizarea oricărui risc. Manageri de resurse umane şi salarizare analizează în linii mari opţiunile lor de software şi serviciile pe care le execută, resursele umane implicate, apoi compară cu ceea ce presupune outsourcing-ul. Costul efectiv poate fi mai ridicat dar nu neapărat. Acest cost însă, într-un interval de timp relativ scurt, se va amortiza.
Pe termen lung, externalizarea aduce o serie de beneficii:
Datorită acestor motive dar şi a cererii cu trend ascendent, în ultimii ani, s-au dezvoltat pe piaţa din România multe companii care oferă aceste servicii de externalizare. Aşadar, fiecare organizaţie îţi va alege soluţia câştigătoare, după caz şi nevoie. Oricare ar fi ea.