Noi obligații pentru administratorii judiciari în relația cu salariații din companiile aflate în dificultate

O nouă reglementare pentru angajatorii ce se află în procedura de insolvență, faliment sau lichidare.

Citește articolul

Legea nr. 138 din 13.05.2021 care aduce completări la Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, a fost publicată în Monitorul oficial nr. 0501 din 13 mai 2021 și prevede o nouă reglementare pentru angajatorii ce se află în procedura de insolvență, faliment sau lichidare.

Administratorul judiciar sau, după caz, lichidatorul judiciar este obligat:

  • Să elibereze salariaților un document care să ateste activitatea desfășurată;
  • Să înceteze și să opereze în Revisal încetarea contractelor individuale de muncă.

Prezenta lege intră în vigoare în data de 16 mai 2021 și aduce o reglementare necesară, având în vedere că până acum, Codul muncii prevedea doar obligații în cazul încetării activității angajatorului.