deAdela Cristea noiembrie 1, 2008

Nicolae Enache este noul Client Relationship Manager al OCRA Romania

Nicolae Enache este noul Client Relationship Manager al OCRA Romania. Nicolae a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Universităţii Artifex Bucureşti respectiv un program de Masterat în Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative “David Ogilvy” Bucureşti, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice. În timp a urmat numeroase cursuri de specializare pe teme de management şi asigurarea calităţii, atât în Romania cât şi în străinătate.

Experienţa sa profesională cuprinde 7 ani în domeniul financiar, al consultanţei şi managementului de proiecte în una din Casele Naţionale de Asigurări de Sănătate, respectiv în companii ca Louis Berger, Unicredit şi Banc Post. Nicolae are o vastă experienţă în organizare şi implementare de proiecte şi programe în plan local şi internaţional.

Citește articolul

Nicolae Enache este noul Client Relationship Manager al OCRA Romania. Nicolae a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Universităţii Artifex Bucureşti respectiv un program de Masterat în Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative “David Ogilvy” Bucureşti, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice. În timp a urmat numeroase cursuri de specializare pe teme de management şi asigurarea calităţii, atât în Romania cât şi în străinătate.

Experienţa sa profesională cuprinde 7 ani în domeniul financiar, al consultanţei şi managementului de proiecte în una din Casele Naţionale de Asigurări de Sănătate, respectiv în companii ca Louis Berger, Unicredit şi Banc Post. Nicolae are o vastă experienţă în organizare şi implementare de proiecte şi programe în plan local şi internaţional.

Nicolae Enache este noul Client Relationship Manager al OCRA Romania. Nicolae a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Universităţii Artifex Bucureşti respectiv un program de Masterat în Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative “David Ogilvy” Bucureşti, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice. În timp a urmat numeroase cursuri de specializare pe teme de management şi asigurarea calităţii, atât în Romania cât şi în străinătate.

Experienţa sa profesională cuprinde 7 ani în domeniul financiar, al consultanţei şi managementului de proiecte în una din Casele Naţionale de Asigurări de Sănătate, respectiv în companii ca Louis Berger, Unicredit şi Banc Post. Nicolae are o vastă experienţă în organizare şi implementare de proiecte şi programe în plan local şi internaţional.

În luna septembrie 2008 Nicolae Enache a devenit Client Relationship Manager al OCRA Romania.

OCRA este una din cele mai prestigioase companii internaţionale de consultanţă şi management. În 2007 Ascent Group a încheiat un acord de licenţă cu OCRA, pentru reprezentarea acesteia în România, respectiv în baza acestui acord OCRA Romania a devenit o licenţă comercială a Ascent Group.