deFlorina Babau ianuarie 26, 2021

Meet our team: Daniela Cuha, HR Specialist

Ne aflăm la început de an și reluăm prezentările colegilor noștri. De data asta facem un “stop-cadru” asupra colegei noastre Daniela, expertul nostru pe parte de Salarizare.

Citește articolul

Daniela s-a alăturat firmei noastre cu mult timp în urmă, mai exact acum 10 ani, timp în care ea a pregătit, lună de lună, salariile pentru …foarte mulți angajați. Indiferent de vreme, indiferent de pandemie, de crizele ce s-au perindat sau legile care s-au tot schimbat. Ne-am dori să putem fi mai exacți și să putem da o cifră a acestora, însă am cam pierdut “socoata” de-a lungul timpului.

Responsabilitatea, perseverența, loialitatea, meticulozitatea și calmul sunt doar câteva din atu-urile ei.

Ce ne poți spune despre tine, din punct de vedere profesional?

Am absolvit Universitatea Aurel Vlaicu din Arad, profilul Contabilitate și Informatică de Gestiune. A fost o perioadă frumoasă dar și încărcată, datorită faptului că am început și să lucrez în această perioadă. M-a ajutat mult faptul că după absolvire, am trecut ușor de acea barieră a companiilor care doreau să angajeze proaspăt absolvenți care să aibă și experiență în câmpul muncii.

Domeniul profesional l-am ales printr-o conjunctură de viață. În liceu și în facultate,  am studiat foarte mult contabilitatea, dar după finalizarea studiilor, atenția mi-a fost atrasă de un concurs pentru un post la o instituție de stat. Mi-a plăcut provocarea, am obținut postul și de acolo totul a decurs natural spre partea aceasta de resurse umane.

Ce iți place cel mai mult să faci?

Am descoperit, de curând, înotul. Am învățat anul trecut acest sport și îmi place să îl practic cât mai mult. Mi-au plăcut dintotdeauna florile în ghiveci și îngrijirea lor. Îmi plac foarte mult animalele, în special cățeii. Vizionarea unui film la sfarșitul unei zile încărcate mă relaxează.

Cum te-ai descrie ca și persoană?

Într-o lume în care ,,Să gândești este dificil, de aceea majoritatea oamenilor judecă,, (Carl Gustav Jung), încerc să gândesc cât mai mult și să cunosc oamenii dincolo de aparențe.

Nu renunț ușor și nu îmi place să las pe mâine lucrurile care se pot face astăzi. Sunt o persoană optimistă și empatică.

Ce te motivează la job?

Dezvoltarea personală și profesională sunt factori motivanți importanți pentru mine. Proiectele pe care le gestionez sunt numeroase, diversificate și învăț tot timpul câte ceva nou.

O altă motivație este dată de faptul că aici mă ocup exact de ceea ce îmi place și sunt într-un mediu de lucru profesional și o atmosferă prietenoasă.

Care sunt principiile tale de viață?

Consider că este important să oferi mai mult decât primești, atunci când este posibil. Dacă este ceva ce mă bucură, atunci îi acord toată atenția mea.

Cum vezi tu ASCENT-ul în viitor?

În prezent, ASCENT este o companie într-o continuă dezvoltare, care se adaptează rapid nevoilor clienților și a colaboratorilor, iar în viitor cu siguranță firma se va extinde și mai mult. Totodată, în ultimul timp s-a pus foarte mult accent pe flexibilitatea programului de muncă și pe telemuncă, iar ASCENT a implementat acest sistem foarte facil.

Suntem în secolul vitezei, iar ASCENT reușește să anticipeze cerințele pieței, facilitând în același timp și economisirea timpului atât de prețios pentru oricare din noi.