Cursuri

Motivarea echipelor în colaborarea virtuală –
Fast Track Online Training

Înregistrează-te 19 noiembrie, 2020

Prețuri

Preț Early Bird

Până la 15 octombrie 2020

143€

Preț întreg

Până la 19 noiembrie 2020

159€

Data și ora

  • 19 noiembrie 2020; 15:30 - 17:00
  • 23 noiembrie 2020; 15:30 - 17:00
  • 26 noiembrie 2020; 15:30 - 17:00

Curs Online

Acest curs se va derula prin intermediul platformei Zoom.

Cum să ne menținem echipele motivate, în colaborarea virtuală? Abilitatea noastră de a atinge rezultate în organizații depinde în foarte mare măsură de abilitatea noastră de a-i motiva eficient pe membrii echipelor noastre.

Într-un context dificil, cum este cel prezent, în care majoritatea interacțiunilor membrilor echipei au fost transferate în mediul virtual, e cu atât mai important pentru manageri să fie prezenți în viața ehipelor lor, să arate sens și direcție, să înțeleagă noile temeri și așteptări ale echipei și să creeze noi practici și ritualuri care să-i facă să-și mențină motivarea.

Motivarea implică un spectru larg de metode și tehnici, nu întotdeauna cele de natură cantitativă și pecuniară. De fapt acestea din urmă constituie mai degrabă factori de igienă decât factori de motivare.

E important totodată să fim conștienți că pe parcursul întregii noastre vieţi, în fiecare clipă, fiecare dintre noi are dorinţe, interese sau puncte de vedere de multe ori diferit de ale celorlalţi. Fiecare dintre noi poate convinge pe cineva sau se poate lăsa convins. Iar cum să alegi atitudinea cea mai bună pentru a obține rezultate și a menține echipa motivată face parte din arsenalul de metode ale unui manager eficient.

Cui se adresează?

Cursul se adresează atât persoanelor cu rol managerial, cât și celor cu rol executiv din organizații, pentru îmbunătăţirea nivelului de motivare din cadrul organizației și pentru a construi relații de durată, a obține rezultate și a menține o nivel bun de energie și implicare al echipelor, în colaborarea virtuală.

Obiectivele cursului

  • Înţelegerea principalilor motivatori, a temerilor și nevoilor membrilor echipei, în noul context
  • Creşterea capacităţii de identificare, înțelegere și gestionare a emoţiilor și reacţiilor pe care le au membrii echipei
  • Creşterea capacităţii de a construi şi gestiona în mod eficient relaţii, respectiv de a-i motiva pe cei din jur
  • Îmbunătățirea modului de colaborare și motivare în mediul virtual

Conținutul cursului

  1. Introduction & Warm-up
  2. Prezentări personale – perspectiva motivației
  3. Motivarea echipei în colaborarea virtuală? Ce s-a schimbat?
  4. Construirea încrederii în noul context organizațional
  5. Tipuri de motivație și de motivatori; influenţa motivatorilor personali în luarea deciziilor
  6. Inteligența emoțională și rolul ei în motivare
  7. Rolul valorilor personale în motivare
  8. Gestionarea relaţiilor interpersonale în mediul virtual
  9. Tehnici de motivare și influențare în mediul online
  10. Concluzii, team plan, homework & follow-up

Cursul se va derula sub forma a 3 module * 1,5 ore, derulate într-un interval de 2 săptămâni, completate de o serie de alte activități de pre-work și home work.

Alte activități

Pre-work
Pentru fiecare modul de training participanții vor primi un pre-work (constând într-un video de urmărit și/sau o scurtă lectură). Timp alocat: max. 30 min/modul = timp individual de studiu.

Homework / Aprofundare
La finalul cursului participanții vor primi o temă de casă practică, pe care vor trebui să o pună în practică individual sau împreună cu echipa și o recomandare de lectură sau vizionare ulterioară, pentru aprofundare. Acestea vor constitui teme opționale. Investiția de timp a participanților pentru acest program va fi de aprox. 6 h, pe parcursul a 2 săptămâni.

Modul de lucru

Toate modulele de training ale Ascent Group, se bazează pe metoda “Learning by doing” şi conţin numeroase aplicaţii practice, teste, jocuri şi role-play-uri. Astfel, trainingul va asigura o permanentă interactivitate între participanţi, înlusiv în varianta online respectiv implicarea continuă a acestora în procesul de învăţare. Ponderea activităţilor practice în conţinutul cursului este de aproximativ 70%.

Pe parcursul trainingului participanţii vor avea permanent ocazia să exerseze elemente relative temelor din agendă respectiv să simuleze procese aferente topicurilor abordate. Toate studiile de caz și exercițiile sunt bazate pe situații din realitate și reflectă realități de care participanții se lovesc în practica de zi cu zi.

Despre trainer

Trainerul acestui modul este Adela Cristea, managing partner al Ascent Group. Experienţa Adelei este acumulată timp de mai bine de 20 de ani, în special în zona managerială şi în domeniul resurselor umane, în cadrul unor companii locale sau multinaţionale.

Pe parcusul activității profesionale, Adela a fost implicată în numeroase procese de strart-up și business developement contribuind la dezvoltarea a numeroase companii din regiune, respectiv la dezvoltarea a numeroase echipe.

Experiența Adelei ca trainer este una internațională, susținând programe de training în diferite țări din lume, în special pe programe de Dezvoltarea a abilităților manageriale și de leadership, Dezvoltare a abilităților de comunicare, Public speaking, Dezvoltare personală, Service Design & Design Thinking.

Informații adiționale

Ascent Group folosește o varietate de tool-uri online pentru derularea sesiunilor virtuale, cum ar fi: Zoom, Adobe Connect, Mural, Miro, etc. Acest curs se va derula prin intermediul platformei Zoom. În debutul cursului fiecare participant va primi un mail introductiv, cu câteva instrucțiuni preliminare și cu link-ul de acces la curs. Toți participanții vor primi la final și un suport de curs pe care și-l vor putea tipări.

Tariful ascestui curs include participarea la cele 3 module online de training, livrarea programului de un senior trainer și un trainer assistant (+ technical support) al Ascent Group, toate materialele necesare pentru training, costul licențelor de training și pregătirea activităților de pre-work și homework. Tariful menţionat nu include TVA.

Organizaţiile care înscriu mai mulţi participanţi beneficiază de un discount de 5% din tarif pentru cel de-al doilea participant şi 10% din tarif pentru cel de-al treilea participant înscris. Contactați-ne pentru mai multe informații.

Pentru mai multe informații:

Alexandra Crăciunoiu