Cursuri

Change Management – open training – iulie, Arad

Înregistrează-te 10 iulie, 2023

Prețuri

Preț Early Bird

Până la 16 iunie 2023

310 €

Preț întreg

Până la 30 iunie 2023

350 €

Durata cursului

  • 10.07.2023; 09:00 - 17:00
  • 11.07.2023; 09:00 - 17:00
Google Calendar Apple Calendar

Locație

Acest curs se va derula în format fizic, la sediul Snooze Coffee din Arad. Vezi harta

Cum ținem rezistența la schimbare sub control 

Rezistența la schimbare este în natura umană, însă la fel de strâns legată de natura umană este și căutarea perpetuă de modalităţi mai bune de a face lucrurile. Şi totuşi, dacă nu ar fi existat schimbarea, cum ar fi arătat societatea noastră astăzi? Sau, oare, ar mai fi existat?

La multe din invenţiile revoluţionare s-a opus rezistenţă la momentul descoperirii lor din necunoaştere, frică, reticenţă. Necesitatea schimbării, însă, apare și în organizaţii, precum şi reticenţa la schimbare.

Cum să acceptăm mai uşor schimbarea, cum să o implementăm mai bine şi cu rezultate cât mai bune sunt câteva dintre întrebările la care vă va răspunde acest curs.

Cui se adresează?

Cursul este destinat persoanelor aflate în poziţii de conducere și persoanelor implicate în procese de schimbare organizaţională, sau persoanelor care sunt vectori ai schimbării într-o companie.

Obiectivele cursului

  • Dobândirea cunoştinţelor necesare diagnosticării nevoii de schimbare în organizație
  • Înţelegerea necesităţii şi a importanţei procesului de schimbare
  • Conştientizarea resorturilor rezistenţei la schimbare
  • Însuşirea unor modele și metode de managementul schimbării
  • Deprinderea unor tehnici de combatere a rezistenţei la schimbare

Module

  • Ce este schimbarea și de ce este importantă pentru indivizi și organizații?
  • Crearea contextului pentru schimbare
  • Care este stilul meu de management al schimbării? Test LIFO și debrief
  • Tipuri de schimbări în organizații și abordarea lor
  • Schimbarea proactivă vs schimbarea reactivă
  • Curba tranziției – ciclul schimbării
  • Etapele schimbării
  • Rezistența la schimbare – cum o abordăm?
  • Modele și tehnici de abordare a schimbărilor
  • Schimbarea creativă
  • Comunicarea organizațională în contexte de schimbare. Storytelling-ul schimbării
  • Etapele implementării proceselor de schimbare
  • Framework-uri de competență pentru schimbare: cele 11 competențe cheie pentru un leadership eficient al schimbărilor
  • Tranziția de la gestionarea schimbărilor la managementul schimbărilor
  • Construirea echipelor în managementul schimbării. Abordarea Agile
  • Schimbarea sustenabilă – cum construim și menținem un mindset permanent de deschidere spre schimbare?

Modul de lucru

Toate modulele de training ale Ascent Group, se bazează pe metoda “learning by doing” și conțin numeroase aplicații practice, teste, jocuri și role-play-uri. Astfel, trainingul va asigura o permanentă interactivitate între participanți, respectiv implicarea continuă a acestora în procesul de învățare. Ponderea activităților practice în conținutul cursului este de aproximativ 70%.

Pe parcursul trainingului participanţii vor avea permanent ocazia să exerseze elemente relative temelor din agendă respectiv să simuleze procese aferente topicurilor abordate.

Toate studiile de caz și exercițiile reflectă situații din realitate și oferă participanților oportunitatea să exerseze noi abilități cu aplicabilitate în practica de zi cu zi.

Despre trainer

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group sau lector universitar.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală.

Informații adiționale

Acest curs se va derula în format fizic, la Snooze Coffee, Arad. Înainte de debutul cursului, fiecare participant va primi un e-mail introductiv, cu informații utile și detalii logistice. Cursul va fi susținut în limba română.

Tariful include:

  • participarea la cele 2 zile de training (16 ore)
  • livrarea programului de senior trainer al Ascent Group
  • costul licențelor de training și pregătirea activităților
  • toate materialele necesare pentru training și diploma de absolvire a cursului
  • masa de prânz și coffee-breaks pentru ambele zile de curs

Tariful menţionat nu include TVA.

Organizaţiile care înscriu mai mulţi participanţi beneficiază de un discount de:

  • 5% din tarif pentru cel de-al doilea participant
  • 10% din tarif pentru cel de-al treilea participant înscris.

Pentru companiile care sunt deja clienți Ascent Group aplicăm un extra discount de 10%.

Participanții înscriși până la 16 iunie beneficiază de early bird discount de 10%.

Contactați-ne pentru mai multe informații.

Pentru mai multe informații:

Andra Mocanu