Consultanță în afaceri și management

Asistăm companiile atât în faza de start-up a afacerilor, cât și în faza de dezvoltare, oferindu-le o serie de servicii și soluții personalizate.

La Ascent Group suntem alături de clienții noștri la fiecare pas. Rolul nostru este să asistăm companiile atât în fazele de început cât și în fazele de dezvoltare.

Facem acest lucru prin optimizarea unor activități sau gestionarea unor provocări din ariile în care suntem specializați.

Serviciile noastre de consultanță în afaceri și management oferă suport companiilor pentru identificarea de oportunități de afaceri sau identificarea de parteneri de afaceri, constituirea societăților și demararea activității, dar și asistență și suport pe probleme administrative și de management, pe tot parcursul derulării activității.

Echipa Ascent Group este formată din profesioniști cu experiență managerială vastă, în companii din domenii diferite de activitate, atât pe plan național, cât și internațional Împreună cu clienții noștri creăm business-uri performante și facem față provocărilor din mediul de afaceri.

Consultanţă pentru startup-uri de companii

Atunci când vreți să demarați o afacere aveți nevoie de sprijin. Atât pentru a lua deciziile corecte, cât și pentru a fi asistați în toate procedurile de constituire ale noii societăți. Ascent Group vă oferă suport pentru start-up-ul afacerii, atât din punct de vedere juridic, cât și fiscal sau din punct de vedere al resurselor umane. Nu în ultimul rând, compania noastră vă poate ajuta cu identificarea de parteneri de afaceri sau de furnizori pe care să vă puteți baza.

Consultanţă pentru management

O idee bună de afaceri are întotdeauna nevoie de suport pentru a deveni un business sănătos. Echipa Ascent Group, formată din profesioniști cu experiență managerială de mulți ani, în companii din domenii diferite de activitate, vă poate ajuta să vă administrați cu succes afacerile: fie că vorbim despre suport în creionarea strategiei de afaceri, a managementului resurselor umane din companie, planificare financiară, sau despre administrarea de zi cu zi a afacerilor.

Întocmirea de planuri de afaceri şi studii de fezabilitate

Una din principalele provocări ale antreprenorilor și managerilor este întocmirea de planuri de afaceri care să fie sustenabile și în același timp ancorate în nevoile pieței. Echipa de consultanți ai Ascent Group vă poate asista atât în întocmirea de planuri de afaceri sau studii de fezabilitate, cât și la punerea în practică a proiectelor.

Organizarea de vizite şi întâlniri de afaceri

Lumea afacerilor se dezvoltă tot mai mult, iar afacerile nu mai cunosc granițe. La Ascent Group asistăm companiile străine interesate de a-și găsi parteneri în România, Bulgaria, Serbia sau Moldova în organizarea unor vizite sau întâlniri de afaceri, pornind de la identificarea companiilor celor mai potrivite pentru aceste întâlniri și continuând cu organizarea efectivă a vizitei și asistență pe parcursul ei, dacă este necesară.

Organizare de conferinţe şi evenimente de afaceri

Dacă aveți nevoie să organizați un eveniment de afaceri pentru partenerii voștri sau pentru promovarea companiei voastre, ori o conferință pe o temă de interes, Ascent Group, împreună cu partenerii săi, vă acordă suportul necesar pentru: identificarea locației potrivite, organizarea agendei, logistica evenimentului, gestionarea invitațiilor, gestionarea comunicării pentru eveniment, în așa fel încât să lăsați în urma acestuia cea mai bună impresie.

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi din poziţia de consultant, în cadrul Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală .

Marcel Chișcan

Managing Partner Ascent Group

Experiența sa profesională, de 30 de ani, îmbină o gamă largă de domenii de activitate, de la administraţie publica locală, la vânzări și publicitate, respectiv producție sau logistică și transport. Marcel a ocupat de-a lungul anilor poziţii de management atât în cadrul unor IMM-uri, cât și în administraţie publica locala, în proiecte industriale sau în managementul unor companii de logistică și transport, respectiv participări în consilii de administraţie ale unor societăţi publice sau private.

În ultimii 15 ani experienţa sa managerială și antreprenorială a fost îmbogățită de numeroase proiecte de consultanță pentru start-up-uri și pentru dezvoltarea / restructurarea unor afaceri, asistență în combinate cu activități de training, derulate în cadrul Ascent Group, în special pe teme de Leadership și management, Corporate Entrepreneurship, Planificare strategică și gândire strategică, Abilități de negociere, Tehnici de vânzări și customer care, Dezvoltarea abilităților de comunicare sau Time management.

Virgil Aldea

Managing Partner Ascent Sibiu

Experiența sa profesională numără peste 16 ani în domeniul resurselor umane cu proiecte în țară și în străinătate, în domenii diverse de activitate. A debutat în resurse umane și logistică în cadrul Atlassib Holding, apoi ca și Consultant Resurse Umane si Branch Manager in cadrul Trenkwalder Romania, precum și cea de Trainer și Consultant Resurse Umane în cadrul Ascent Group, cu experiență în principal în proiecte de leasing de personal, recrutare sau evaluare de personal, iar ca trainer în numeroase programe de Team-building, Dezvoltare personală, Dezvoltarea abilităților de comunicare.

Din 2017 Virgil a devenit, Managing Partner al Ascent Sibiu, contribuind substanțial la dezvoltarea grupului de firme în zona centrală a României.

Liliana Savin

Managing Partner - Regiunea Nord-Est

Experienţă profesională a Lilianei include peste 18 ani de experiență în resurse umane, training & management în companii cu până la 1500 de angajați, cum ar fi: FibrexNylon, Yarnea – Radici Group, Rompetrol Petromidia, Pambac, Peny Market - Rewe Group, Vard Tulcea, Vard Brăila – Fincantieri. De-a lungul carierei sale, pe lângă anii de experiență ca Manager de Resurse Umane, Liliana a fost Consilier juridic în drept comercial și dreptul muncii, Manager Comercial, Director General Adjunct.

Liliana a îmbinat experiența managerială în companii mari cu cea de consultant și trainer în proiecte de resurse umane și management, dezvoltare a competențelor profesionale, soft & technical skills, comunicare & project management. Din 2019 Liliana s-a alăturat echipei Ascent Group ca și managing partner pentru zona de Nord-Est a României, contribuind la dezvoltarea grupului de firme la nivel național.


Warning: array_rand() expects parameter 1 to be array, null given in /home/ascent/site/wp-content/themes/ascentgroup/template-parts/quote-part.php on line 10

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/ascent/site/wp-content/themes/ascentgroup/template-parts/quote-part.php on line 10

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/ascent/site/wp-content/themes/ascentgroup/template-parts/quote-part.php on line 11

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/ascent/site/wp-content/themes/ascentgroup/template-parts/quote-part.php on line 12

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/ascent/site/wp-content/themes/ascentgroup/template-parts/quote-part.php on line 13